torsdag 25 november 2010

Glöggmys


Åh vad mysigt det var att ha glöggkväll  här hemma. Har väl egentligen inte julpyntat sååå mycket, har inte bestämt mig om den röda julduken får komma fram i år eller inte.


 Får man bjuda på en polkagris kanske? Ljuskransen som jag har dekorerat hittade jag på Ica.



Har även införskaffat denna kupa på Drömhuset. Har inte riktigt kommit på vad jag ska ha där ännu men just nu är den fylld av kottarna jag hittade på min lilla "semester" för några helger sedan :)


En fejkbra med eller utan julmusik tycker jag passar bra så här lagom till jul. Brasan kan ju få fortsätta värma under vintern...man får bara inte glömma att vrida på elementet samtidigt ;)

Vintern har verkligen kommit nu, snön vilar så fint utanför fönstret men vintermörkret gör det vädligt svårt att få till fina bilder inomhus. Men det blir bättre till våren ;)

Kram, S.

8 kommentarer:

Åsa sa...

Så trevligt med en glöggfest.

Kram Åsa

EM sa...

Det låter skönt när du skriver om våren. Är trött på det där eländet snö redan.
Har kikat lite i lådan med julpynt, men det verkar vara trista saker bara...eller så ser dom trista ut när de ligger nerpackade. Låter jag oinspirerad? Det kanske beror på väldans träningsvärk efter snöskottning *aouch*
kram elsamarianne

Vit som snö sa...

Mysigt med glögg, doften o att det hör till. Fast jag inte direkt njuter av smaken tar jag nån slurk ändå:-O
Joo, vintrigt är det, häruppe rena rama stormen idag. Lyckades ändå ta mej ut o iväg o träna, det känns skönt efteråt!
Ha en mysig adventshelg!
Kram Cilla

Ingun sa...

Så hyggelig det var her inne da;-))

Hannis sa...

Polkagrisar!
Nu blev jag sugen=))

Vad fint det var med kupan och kottarna!
Har inte släpat fram julsakerna än, inte för att jag har speciellt mycket men ska fixa det i kväll.
Lite mys ska man ju ha!

Kram Hannis

Mitt hvite hus sa...

Så fint du har pyntet..kanelstenger som ligger fremme skaper fin stemning..

og polkagriser... herlige og se på og så gode... minner meg om min barndomsjul..

vakker stemning hos deg..

ha en fin advendtshelg..

klemmer 0))

shapel sa...

have a peek at these guys Website great site Continued over here anchor

Unknown sa...

great post to read replica chanel bags ebay replica gucci replica bags and watches try here replica bags korea