tisdag 4 maj 2010

Tre blir fyra...

Foto: Lillasyster

Hallå i stugan! Har visst vaknat till liv igen...åtminstonde lite ;)
Har ganska fullt upp med nya jobbet och träning men det är roligt också. En annan anledning till att jag inte är så aktiv med bloggen just nu är att jag inte trivs i den lägenhet jag bor i nu och därför håller mig borta ganska mycket. Tyvärr är det lättare sagt än gjort att hitta något nytt och efter alla flyttar genom åren vore det riktigt skönt med en alldeles egen lägenhet...inte bo i någon "annans" lägenhet om ni förstår..vilket ni nog alla gör, inredningsintresserade som vi är ;)

Nog om detta. Nu är vi inne i maj månad och sista maj betyder ett nytt bloggår för mig...så jag ska framöver göra en liten bildresumé på de lägenheter som jag har bott i under dessa tre bloggår.

Kram, S.

4 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Ja, vi får inte flytta för våra barn (ironiskt) för de vill ha sina rum (ironiskt, tveksamt!) trots att två redan flyttat hemifrån!
:)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Usch va jobbigt att inte trivas där man bor :-(
Tänk att inte trivas på jobbet oxå , vilket liv :-(
Hoppas det löser sig för dej !!!
Varma kramar/Lotta
Vacker bild !

Hannis sa...

Vad tråkigt att du inte trivs!
Vet hur svårt det är i Stockholm.
Syrran hoppade runt i flera år innan hon fick något eget.
Hoppas att det ska lösa sig!

Ska bli kul att se bilderna=))

Kram Hannis

Vit som snö sa...

Vad trist att höra att du inte trivs! Jag som tyckte det såg ut som en drömlägenhet! Men jag förstår att du längtar efter eget. Typiskt att det ska vara så dyrt!
Hoppas nya jobbet känns bra iallafall o att träna är aldrig fel, det är det bästa för välmåendet!
Kram vännen! Cilla