söndag 14 mars 2010

Hallnytt

Åh så härligt det var att vara hemma! Och oj vad tiden flyger iväg, men tiden går ju snabbt när man har roligt! :)

Idag passar jag på att visa lite från mina föräldrars hall, mamma har ju målat om byrån, spegeln och stolen till...ja det är kanske inte så svårgissat! :)



Om du är nyfiken på hur det såg ut tidigare så kan du kolla här. Det var också fint men nu är, den relativt ljusfattiga, hallen ljusare och det är ju aldrig fel.


Lite fattigmanssilver har fått komma hit också.



Nästa gång får jag visa lite av min shopping.
*
Kram, S.

5 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Det var fint innan men som du skriver: nu är det ännu finare!
:)

becca sa...

Vad fint det blev i din mammas hall!
Vilken helt underbar butik du varit i, blir såå sugen på att åka på shopping.

Ha en bra dag, kram Rebecca.

Lisas torp sa...

Ja, vilken skillnad det blev, och så fint!
Alltid snyggare att måla avlutad furu tycker jag! Jo, jag kan tro att hallen blev betydligt ljusare!

Jovisst, är det alltid lika skönt att komma hem när man varit borta!
Kram
Lisa

Noll54/Eva-Karin sa...

LYCKA TILL HOS MEJ!


E-K/noll54

Vit som snö sa...

Jaa det är härligt med en ljus hall ändå! Vasen har jag tittat på suktande flera gånger i min favvobutik, den är såå vacker!
Kram Cilla