onsdag 10 december 2008

Ljusslingor

Ljusslingor tycker jag ger ett sånt mysigt och ombonat intryck, och det vet jag att flera av er har. Jag har själv varit på jakt efter en ljusslinga länge och för ett tag sedan hittade jag det på ICA Maxi (!!!!) för en futtig summa. Kan säga att jag är mer än nöjd!

Smällkaramell och ängel

Ljusklädda vingar


Den här blomsterslingan i fågelburen köpte jag i våras, och den tycker jag väldigt mycket om.
Nästa gång visar jag lite bilder från julpysselkvällen jag hade med mina vänner.
*
Kram S.

19 kommentarer:

Mjuka sa...

Håller med dig att det blir så mysigt ljus med ljusslingor. Har på barnens rum, så blir det lite mysbelysning. Jättefina bilder du bjuder på
kraaaam Malin

Mitt hvite hus sa...

Ni koselig hos deg=) Lysslyngen lager en himmelsk stemning=) Vakkert!Klem Kerstin

Mia sa...

Vilken mysig hörna du fått till med ljusslingan och allt annat fint.

Kram Mia

Änglahem sa...

Åhhh...så mysigt det ser ut! Du har ju fått till det så mysigt, har sagts förr men tål att upprepas!

Ha en skön helg!
Kram, Ulrika

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men gud så mysigt med ljusslingan, seglarratten och änglavingar!!! Mari.

Gårdsromantik sa...

Så vackert med ljusslingorna den där blomslingan var verkligen tjusig.

Kram Maud

Leamarlené sa...

Så många fina jul mysiga bilder.

Kram, Marlene

Anonym sa...

Mysig stämning!

Anonym sa...

Men Åhhhh så vackert det blev med slingan, många fina användningsområden. Ha en fortsatt fin vecka och trevlig helg önskar jag dig Kram Giesela

Hannis sa...

Ahhh..Vilka härliga bilder!
Fint som 17 med buren!

Kram Hannis

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Så mysigt du har det! Ser så varmt och ombonat ut. Värmer att kika på dina bilder..behövs, här är -13 grader..brrr..

Ha det bra du rara!
Kramar Camilla

Åsa sa...

Jättemysigt du gjort!!!

Kram Åsa

Hulda sa...

Så fint det er hos deg! De lysslyngene er så vakre. Likte englene også. Så flotte saker du har gitt bort, likte både esken og fyrstikkesken. Så fint!

Marie sa...

Sååå vackra bilder! Håller med om att det är mysigt med ljusslingor, jättefint när du hade lagt den i buren.

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Jag köpte mig just en idag, det blir ju mysigare med ljusslingor,
Ha en trevlig helg
/S

Solsjö - Under en vind sa...

Mysiga bilder, jag gillar också ljusslingor!

Kram!

Jen sa...

Åh, så fint. Precis min julstil!! Tyvärr är makens preferenser åt det "tacky"-hållet. Det gäller alltså att balansera stilrent med lite kitsch... Hm.

När ska granen pyntas tycker du?

Rebecca sa...

Hej!

Jag vill passa på att önska dig en trevlig tredje advent och hoppas att det är ok att jag lägger till dig som favoritlänk på min blogg:)

//Rebecca

Nygammalt sa...

Rebecca:

Hej! Vad trevligt, det får du mer än gärna göra. Du efterlämnade tyvärr ingen bloggadress, du får gärna lämna den här så att jag kan besöka dig också.
Kram.