onsdag 7 mars 2012

Vårens intåg



Nu får man väl ändå säga att våren är på intåg? I alla fall i de södra delarna av landet. Det bästa med att ha flyttat söderut är att våren är minst 3 veckor före här nere än uppe i norr. Och jag är ju ingen vintermänniska direkt! ;) Så nu ser jag fram emot uteserveringarna som komma skall. Härligt härligt!



Man kan se att jag har tagit dessa bilder tidigare i år då ljuset inte riktigt har kommit in i lägenheten och bilderna då blir mörkare. Sommaren är ju min absoluta topp när det gäller fotografering...övriga året är jag inte lika duktig tyvärr.

Kram, S.

2 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilka vackra bilder !
Ja det känns absolut mer som vår nu men alldeles för kallt .
Kram

MISS ALICIA sa...

Vilka härliga sommarbilder du har i din header! :)


______________
Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.

Vänliga Hälsningar,
Miss Alicia