tisdag 20 december 2011

Kransar hos Himlen


Dagens inlägg ägnar jag åt kransar, som jag tycker är så himla fint. Jag hittade en massa olika varianter när jag besökte Himlen runt hörnet vid mitt senaste besök.







Kransen på de två sista bilderna är så himla fin och även lite vårig också, passar ju perfekt inför det som komma skall. (Japp, jag längtar redan och räknar ner till våren). Det här var det sista "juliga" inlägget från Himlen runt hörnet. Återkommer med lite vårigare bilder framöver. För dig som är nyfiken så finns dem även på Facebook. Gilla vet jag! :)

Förresten, är det någon som vet hur man får till snow effect på bloggen? Har provat flera olika javaskript på bloggen men det fungerar inte...
Kram, S.

1 kommentar:

Chubby Chieque sa...

Hoppas att alla har en fridful Jul.

Önskningar,
/Chie