fredag 23 september 2011

Rosor


Tv-rummet i sommarstugan har genomgått en ganska radikal förändring med väldigt lite medel. Förutom lite vit färg, loppisfyndade småprylar och mitt skåp (som jag en dag ska måla vitt...) så blev den största förändringen soffan. Den tidigare sammetsröda hörnsoffan är nu en blommig oas med hjälp av två vackra blomsterpläder som jag köpte på Himlen.


Den här blommigt söta korgen med blommorna i fick jag av min morbror och moster i present. Den passar perfekt in här i vardagsrummet tycker jag. 


Eftersom vi har lagt ner mycket krut på att fixa iordning stugan så kan man inte direkt säga att vi har någon vidare blomstrande trädgård. Dock så röjde vi ju ordentligt ute på tomten nu i somras så vem vet, kanske nästa sommar är det även blommigare utomhus...ska om inte annat arrangera någon kul 5-kamp eller nåt nu när vi har så mycket yta igen.

Passar på att önska er en härlig helg & att vi alla får chans att njuta av solen! :)

Kram, S.

1 kommentar:

Anneli sa...

Blev ju jättesnyggt med de blommiga plädarna!

Gillar verkligen färgen på de vackra rosorna.

Hoppas du haft en skön helg i solen,
Kram Anneli.