fredag 25 mars 2011

Packning


Hej och hå vad tiden går! Och våren kommer ju i rasande takt också- härligt! :) Jag ska ju fuska fram våren lite genom en liten resa snart så det börjar bli dags att packa Amerikakofferten nu. Väskan ovan får väl bli min beautybox, även om inte resan ska bli till just London...det får bli en annan gång istället :)


I min fina sparbössa från Himlen runt hörnet  (som dagen till ära firar 4 år, grattis) ligger det lite växlade "dollars". Trevlig kurs är det ju också nu = mer shopping! :)

Kram, S.

4 kommentarer:

EM sa...

Trevlig resa!
Och fint resesällsällskap får du av den vackra väskan.
kram elsamarianne

Min Skattkammare sa...

Hallå där vännen!
Vad härligt med en resa....och till Amerika!
Jag ser att gynnaren brevid resväskan vill bli kysst!!
Gör det nu...vem vet vad som händer då?! ;o)
Ha det underbart...glöm inte att fota massor!
Var nu rädd om dig också.....
Kraaam Kicki

Åsa sa...

Åh så vacker väska och bössa.

Trevlig helg
Kram Åsa

STENLYCKA sa...

Vill bara skicka dig en hälsning och en stor kram för att jag får besöka dig och njuta av din vackra blogg. Jag är inte så flitig just nu att kommentera, det blir nästan bara ett inlägg på min blogg ibland, tiden räcker inte till.
De varmaste kramar till dig!
Raina