onsdag 12 augusti 2009

Inspiration

Vad kul att ni också tyckte om de fina klockorna! Idag tar jag er återigen på besök till Himlen runt hörnet och Country by mail. Skulle kunna göra hur många inlägg som helst då det finns så mycket fint där. En ganska nyhet är att de också säljer gamla möbler som de målar och dekorerar.
*
Glöm INTE att dubbelklicka på bilderna så att du ser dem ordentligt! =)

Underbara tyger. Vill haaaa!



Tänk att ha denna maffiga kudde hemma. Jätteläcker, tycker jag.



Fina höstdetaljer

Här är några av möblerna de säljer. Kommoden/skåpet till vänster har jag ett likadant ståendes i sommarstugan. Skillnaden är att mitt fortfarande står omålat. I år igen...
*
(Dubbelklicka gärna)
Många vackra detaljer och fler möbler.
*
Väskan uppe på hyllan gillade jag mycket, de har även många vackra tavlor. De ska jag ta mig en närmre titt på nästa gång jag är där...ska nämligen inspektera den nya inredningsboken...Ska bli spännande då många av er har era bilder med där.
*
Om du har vägarna förbi tycker jag verkligen att du ska besöka denna butik. Om du inte har det, så tycker jag att du ska ta dig en omväg ;-)
*;-)
Kram, S.

5 kommentarer:

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Naaajs :)

Kramen.

Ps. Jag är också inne på min sista semestervecka...

Mitt hvite hus sa...

Wow for en herlig butikk.. denne skal besøkes en gang man er i nærheten....

Ønsker deg en fin kveld. Klem kerstin

Hulda sa...

Åh, sier jeg bare! For en drøm av en butikk. Herlig, og gjennomført ned til minste detalj.Jeg har handlet endel saker fra Country by mail. De har så mye lekkert. Falt for klokkene også, mange lekre, ja. :) :)

Hem och Harmoni Marie sa...

Härliga bilder!
Kram Marie

Frida sa...

Så mycket fint. Det hade varit farligt för plånboken att besöka den affären.
Kram Frida