söndag 4 januari 2009

Ljuset är tillbaka

Den söta roshängaren fick jag i julklapp av min lillasyster.
*
Efter regn kommer solsken men just nu skulle jag säga att det är dimma...och då pratar jag inte om vädret där ute för här är det så ljust och vackert utan min dunderförkylning som jag har dragit på mig. Jag som tycktes tro att jag skulle bli frisk så snabbt. Att man sedan fortsätter jobba ändå gör ju inte det hela bättre men idag är jag i alla fall ledig. Yippie!!!
*
Nä, nu får det vara slutklagat! Fortsätter att visa lite julklappar idag.


Visst är han väl söt? Kunde bara inte motstå den.

*
Njut av den vackra dagen (om ni nu har det) och ta hand om varandra!
*
Kram, S.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Fin! - det verkar vara inne med ugglor om jag ser till mässor och annat.

Mjuka sa...

Ugglor är hett!! Jag bara älskar skogens djur, de är så fina!!!
Vilken fin roshängare du fått av din syster, Laura Aschley har sådana tror jag.
Ha en fin söndag
kram Malin

Åsa sa...

Vilken fin roshängare och en söt uggla. Hoppas du kryar på dej...det verkar som nästan alla varit förkylda i jul.

Önskar dej en GOD FORTSÄTTNING på det nya året.

Kram Åsa

Min Skattkammare sa...

Åhhh, är det en liten uggla, oj så söt den är!!
Jag tittade precis på reprisen igen....."Lost in Austen".
Jag kan inte få för mycket av den typen av film.:o)
Jag tycker serien är helt bedårande, engelsmännen är otroliga på att fånga ens uppmärksamhet till 100%! Vilken härva stackars Miss Price har hamnat i, hi hi hi....och Mr Collins......My God vilken hemsk karaktär!!! Och Mr Darcy......jag hoppas att de får till det med honom på slutet så att tidernas mest eftertraktade man inte........POFF.....liksom går oss förlorad!;o)
Spännande fortsättning.......
Krya på dig! Jag var också lite för snabb att friskförklara mig, tog en ruiktig långrunda med ipren i magen......det var inte så smart!
Ha det gott, vännen!
Kram Kicki

LillaFlisan sa...

Men stackare!!!!
Håller tummarna att du piggar på dig snart!!

Lilla fågeln är bedårande!!

Kram

Flisan

Stina sa...

Krya på dig gumman!
Fina saker! Kram

Gårdsromantik sa...

Stackars dig - du får trösta dig med allt vackert!

Kram Maud

Chubby Chieque sa...

Vem som kan motstå dem söta ting?
Krya på dig, min vän!

Många kramar...

Mitt hvite hus sa...

Så fin knaggen var. Jeg ahr også fått en lei forkjølelse. God bedring til deg min venn.
Klem Kerstin

stina sa...

tråkigt att vara sjuk ....fast då har du ju anledning att slippa gå ut för det är ju snorkallt ute....
Vilken söt uggla!
Krya på dig
Kram Stina
p.s cosmetica....nu kommer jag glo på alla som säljer sånt ,Fniss...

WhiteVintageDreams sa...

Tack gullis för dina snälla ord...de värmer :).
Jag är lite avis på din runda kudde från hemstaden :). Jättefina bilder du visar överlag...du har satsat o fått såå fint hemma!
God fortsättning!
Kram

Anonym sa...

Vill tala om att jag är tillbaka efter tidernas kortaste bloggpaus någonsin :)
Jag är så velig ibland ;)

Vilka underbara julklappar du har fått.

Nu hoppas jag att du kryar på dig snart från den där eländiga förkylningen.

KRAM!!!

Lilla Blanka sa...

Hej!

Jättesöt hängare, romantisk och fin!

Ja, nu är det så skönt igen, ljuset har återvänt och humöret åker ju upp i topp då :)

Kram
Mia

Desirée sa...

Krya på dig!!